اپلیکیشن آدینه اَرَد
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای iOS

آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد
آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

حجة الاسلام والمسلمین سیدرضا شاهچراغ :: امام جمعه بخش ارد
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

پیام های کوتاه
آیه روز

حدیث منتخب
اوقات شرعی اَرَد
لوگوهای حمایتی
لینک دفتر مراجع تقلید و علماء عظام

بازدید امام جمعه بخش اَرَد از مسابقات قرآنی

| يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ
مسابقات قرآنی آموزش و پرورش در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم در سطح مدارس و توجه بیش از پیش دانش آموزان و معلمان به رشته های مختلف قرآنی، هرساله در رشته های تفسیر، حفظ، قرائت، نهج البلاغه،صحیفه سجادیه، احکام، اذان و انشاء نماز  برگزار می شود.



این مسابقات هرسال با حضور قابل توجه دانش آموزان علاقه مند به قرآن در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، داوران و اساتید مجرب و با کیفیت بالایی در سطح شهرستان گراش برگزار گردیده و در پایان از نفرات برتر رشته های مختلف تقدیر به عمل آمده و جوایزی به رسم یادبود تقدیم دانش آموزان برتر می شود.
امروز 5 بهمن ماه مسابقات شفاهی قرآن مرحله شهرستان در بخش ارد به میزبانی آموزشگاه امام رضا(ع) (برادران) و دارالقرآن امام محمدباقر(ع) (خواهران) با حضور امام جمعۀ ارد، مسئولین آموزش و پرورش شهرستان گراش و داوران قرآنی برگزار گردید. داوری این دوره از مسابقات به عهدۀ مسعود محسن زاده، جواد جعفر زاده، حمیدرضا عظیمی، علی اکبر شامحمدی، حمیدرضا کارگرفرد و حسن طاهری می باشد که یوسف مهیایی، کارشناس قرآن و اقامه نماز به عنوان سر داور این دوره مسابقات می باشد.
شاهچراغ امام جمعه بخش ارد در بازدید از این مسابقات در آموزشگاه امام رضا(ع)، ضمن حمایت از فعالیت های قرآنی در بخش ارد، توصیه هایی نسبت به ترویج آموزه های قرآنی در بین دانش آموزان به معلمین قرآنی و پرورشی ارائه نمود.
ایشان در پایان از تلاش های بی وقفۀ حمیدرضا کارگرفرد معلم قرآنی بخش ارد، نسبت به آشنا نمودن دانش آموزان به معارف قرآنی تشکر نمودند.

           

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی