اپلیکیشن آدینه اَرَد
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای iOS

آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد
آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

حجة الاسلام والمسلمین سیدرضا شاهچراغ :: امام جمعه بخش ارد
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

پیام های کوتاه
آیه روز

حدیث منتخب
اوقات شرعی اَرَد
لوگوهای حمایتی
لینک دفتر مراجع تقلید و علماء عظام

دانش آموزان در سوگ اباعبدالله الحسین(ع)

| شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

همزمان با سومین روز محرم، حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغ امام جمعه بخش ارد در مراسم سوگواری و عزاداری معلمان و دانش آموزان مدرسه راهنمایی امام رضا(ع) ارد حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

این مراسم با مداحی دانش آموزان مدرسه، قبل از اذان ظهر شروع شد و پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغ امام جمعه بخش ارد، ایشان به بیان نکاتی راجع به الگوپذیری از حادثه کربلابرای نوجوانان اشاره نمود.

شاهچراغ گفت: بسیاری از شهدای کربلا که جان خودشان را در راه دین و ولایت فدا کردند نوجوان و جوان بودند. همانطور که نوجوانان ما در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از نوجوانان کربلا جانفشانی کردند و امروز شما نوجوانان به شکل دیگری وظیفه ی حفظ و حراست از دین و عزّت شیعه دارید.

امام جمعه خاطرنشان کرد: دوران نوجوانی و جوانی دورانی است که اگر از آن خوب استفاده کنید می توانید تا پایان عمر، خود را بیمه نمائید.

ایشان ضمن اشاره به مجالس سوگواری سید و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) افزود: حضور در مجالس عزاداری و گریه بر حضرت سیدالشهداء(ع) آثار و برکات فراوانی برای شما خواهد داشت. همچنین قرائت زیارت عاشورا آثار دنیوی و اخروی بسیار زیادی دارد، از جمله: "محو شدن گناهان"، "عاقبت به خیری"، "سعادتمندی در دنیا و آخرت"، و ان شاءالله شفاعت اهل بیت علیهم السلام  خاصه آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام شامل حال ما خواهد شد.

پس از سخنرانی امام جمعه بخش ارد، دانش آموزان از سفره پربرکت اباعبدالله الحسین(ع) متنعم گشتند.


      


      




نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی