اپلیکیشن آدینه اَرَد
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای iOS

آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد
آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

حجة الاسلام والمسلمین سیدرضا شاهچراغ :: امام جمعه بخش ارد
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

پیام های کوتاه
آیه روز

حدیث منتخب
اوقات شرعی اَرَد
لوگوهای حمایتی
لینک دفتر مراجع تقلید و علماء عظام
امروز جناب آقای سلیمان کرمی؛ معاونت محترم فرمانداری شهرستان گراش در نماز جمعه ی ارد حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت. ایشان پس از سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و ارواح امام راحل(ره) و شهدا، و آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب، اظهار امیدواری کرد:"با حضور امام جمعه ای مومن، متعهد و مدبّر، زمینه ی حضور بیشتر مردم ایمانی ارد در تمام عرصه ها فراهم شود."همچنین ایشان، حضور پررنگ مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه را نقطه عطفی در راستای پاسداشت ارزشهای دینی دانست.


ایشان در ادامه اظهار امیدواری کرد که با وجود وحدت و همدلی بیشتر، شاهد رشد و شکوفایی ارد و همچنین تمام نقاط شهرستان باشیم.
معاون فرماندار گراش گفت:"در بحث سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار، باید به این باور برسیم که با ایجاد تفکری نو و با حضور سرمایه گذار بومی، به دنبال درآمد و اشتغال پایدار برای همنوعان و ساکنین بومی در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند باشیم. و دغدغه بیکاری و بی رونقی را مرتفع کنیم."
ایشان در ادامه افزود:"... به عنوان خدمتگزاری کوچک در جایگاه معاونت فرمانداری، خود را موظف به پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در تمام مناطق، چه گراش، چه فداغ و چه ارد می دانم. مسائل و مشکلاتی که در گراش و فداغ و جای جای شهرستان هست را مسائل و مشکلات خودمان می دانم و تلاش می کنیم زمینه همکاری و وحدت در تمام شهرستان فراهم شود. با این دید که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت در سطح شهرستان باشیم.
ایشان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، مردم را به حضور پرامید و پرنشاط در میدان انتخابات دعوت کرد.
سلیمان کرمی با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها در پیشرفت شهرها و روستاها، حضور افراد لایق و شایسته و دلسوز را در عرصه کاندیداتوری مهم دانسته و با توجه به قانون تجمیع انتخابات و همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، مردم را دعوت به حضور آگاهانه و پررنگ در عرصه انتخابات نمود و در ادامه اشاره ای به مراحل اجرایی انتخابات، شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان، اصلاحیه های قانون جدید انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره ی عشایر و ضرورت در اختیار داشتن کارت ملی و همچنین آمادگی اداره ثبت احوال شهرستان جهت همکاری در این زمینه مطالبی را ارائه نمودند.

در پایان اظهار امیدواری کرد سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده، سالی پر تحول برای محل و منطقه و شهرستان باشد.

 

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی