اپلیکیشن آدینه اَرَد
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای iOS

آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد
آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

حجة الاسلام والمسلمین سیدرضا شاهچراغ :: امام جمعه بخش ارد
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

پیام های کوتاه
آیه روز

حدیث منتخب
اوقات شرعی اَرَد
لوگوهای حمایتی
لینک دفتر مراجع تقلید و علماء عظام

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی، و فرودی فرماندار شهرستان گراش، امروز پس از دیدار با مردم روستاهای زینل آباد و آغصه، همزمان با نماز ظهر و عصر در مرکز بخش ارد حضور یافتند و پس از اقامه نماز به امامت حجة الاسلام والمسلمین شاهچراغ امام جمعه بخش ارد در حسینیه ارشاد، برنامۀ دیدار با مردم بخش ارد برگزارشد.


در ابتدای مراسم امام جمعه بخش ارد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت، به حضور میهمانان، نماینده محترم، فرماندار و رؤسای ادارات خوش آمد گفت.

ایشان در ادامه بیان داشت: حضور مسئولین در کنار مردم و سفر به مناطق مختلف از برکت انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشأن و خون شهدای گرانقدر می باشد. سپس ایشان بیان داشت که بخش ارد به علت اینکه نوپا می باشد نیاز به حمایت بیشتری دارد، بحمدالله آن دغدغه ی بنده که توزیع عادلانه بودجه های سالانه بوده، تا حدودی این امر محقق شده است.

حجة الاسلام والمسلمین شاهچراغ در بخش آخر سخنان خود به بیان برخی از مشکلات بخش ارد پرداخت:

1.مکان ورزشی برای جوانان عزیز ارد وجود ندارد.

2.در حوزه بهداشت و درمان نیز کمبودهایی وجود دارد، چارت تشکیلاتی درمانگاه شبانه روزی سال ها پیش مصوب شده اما هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.

3.قطع یارانه تعدادی از خانواده ها که اکثر این خانواده ها مستضعف هستند.


سپس صالحی بخشدار ارد ضمن خوشامدگویی به مسئولین، اظهار داشت: مشکلات بخش ارد ازجمله تسریع در پروژه آب رسانی از سد سلمان فارسی به مجتمع ارد، رفع مشکل قطعی یارانه حدود دویست خانوار بی بضاعت و بعضاً تحت پوشش نهادهای حمایتی در بخش ارد، ارتقاء ارد به شهر، گاز رسانی به مرکز بخش و روستاهای تابعه، نبود سالن سرپوشیده ورزشی و کمبود امکانات ورزشی، کمبود اعتبار بهسازی روستاها بخصوص در مرکز بخش ارد، مشکل رودخانه های فصلی موجود در ارد و بروز خسارت درفصل بارش به منازل مسکونی حریم رودخانه ها، مشکلات مربوط به بنیاد مسکن و قیمت بالای واگذاری زمین مسکونی، ساختمان بخشداری، اورژانس 115 ارد و مصوب نشدن اورژانس و بلاتکلیف بودن وضعیت پرسنل، ناحیه صنعتی در ارد، استیجاری بودن ساختمان مرکز جهاد کشاورزی ارد، عدم وجود مرکز خریدمحصولات کشاورزی با توجه به اینکه قطب کشاورزی شهرستان گراش،بخش ارد می باشد، نبود ایستگاه هواشناسی در ارد و مشکل آنتن دهی تلفن همراه اول می باشد.


سپس برخی از اهالی بخش ارد نیز به بیان مشکلات موجود از جمله: علل قطعی یارانه ها و تقاضای برقراری آن،عدم همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و مشکلات مربوط به بنیاد مسکن اشاره کردند.


در ادامه دکتر جعفرپور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی اهالی محترم بخش ارد، هدف از این دیدار را بررسی متقابل مسائل و مشکلات و دیدار عمومی دانست و عنوان داشت: مسائل و مشکلات از طریق امام جمعه و بخشدار محترم قبلاً ارسال گردیده و بطور جد در حال پیگیری است و بزودی شاهد رفع مشکلات موجود خواهیم بود اما رفع هر مشکل نیاز به صبر و حوصله خواهد داشت.


نظرات  (۲)

  • مدیر پایگاه خبری تحلیلی خنج کهن
  • با عرض سلام و خداقوت و تشکر از ارسال پیام.
    ان شاءالله همواره در راستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی موفق و موید باشید.
  • احمد علی دلام
  • از مسئولین محترم بخش ارد که دلسوزانه پیگیر رفع مشکلات مردم هستند صمیمانه تشکر می کنم. انشاالله موفق و مؤید باشند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی