اپلیکیشن آدینه اَرَد
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای iOS

آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد
آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

حجة الاسلام والمسلمین سیدرضا شاهچراغ :: امام جمعه بخش ارد
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

پیام های کوتاه
آیه روز

حدیث منتخب
اوقات شرعی اَرَد
لوگوهای حمایتی
لینک دفتر مراجع تقلید و علماء عظام

دیدار بخشدار و بسیجیان با امام جمعه

| يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

به مناسبت هفتۀ بسیج، امروز یکشنبه دوم آذر، صالحی بخشدار ارد، نجفی فرمانده حوزۀ بسیج شهدای ارد به همراه جمعی از اعضای فعال بسیج با حجة الاسلام و المسلمین شاهچراغ امام جمعه محترم بخش ارد دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار صمیمی که اعضای بسیج خواهران نیز حضور داشتند، در ابتدا فرمانده حوزه بسیج از فعالیتهای یک سالۀ حوزه بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی، ساخت سالن جدید ورزشی، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با قاچاق سوخت، نکاتی را خاطر نشان کرد.

در ادامه صالحی بخشدار ارد نیز ضمن تبریک هفته بسیج به امام جمعه و بسیجیان، از حمایت های بی دریغ امام جمعه تقدیر و تشکر نمودند.

سپس امام جمعۀ محترم حجة الاسلام و المسلمین شاهچراغ نیز ضمن تبریک هفته بسیج به مقام معظم رهبری و همه بسیجیان بخصوص اعضای فعال بسیج در بخش ارد و همچنین عرض تسلیت بمناسبت ایام حزن واندوه اهل بیت عصمت و طهارت از ابتدای ماه صفر، نسبت به بسیج نکات ارزشمندی بیان نمودند.

ایشان تصریح کرد همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج یک فرهنگ است، یک جریان است که از بدو تأسیس تاکنون در تمامی زمینه های مورد نیاز نظام حضور فعال داشته است. بسیج از متن مردم برخواسته است، همان طور که در هشت سال دفاع مقدس از این مرز و بوم، از فرهنگ و دین دفاع نمودند، در دوره های دیگر از جمله امروز در اردوهای جهادی، در زمینۀ محرومیت زدایی شاهد فعالیت این عزیزان هستیم. امروز بسیج با 35 سال تجربه به عنوان یک الگو برای جوانان مسلمان کشورهای اسلامی تبدیل شده است، مسئله ای که در سوریه و عراق شاهدآن هستیم الگو گرفته از عملکرد بسیجیان عزیز ما می باشد.

در پایان ایشان توصیه هایی نیز نسبت به رفتار و عملکرد بسیجیان داشتند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی