اپلیکیشن آدینه اَرَد
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای iOS

آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد
آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

حجة الاسلام والمسلمین سیدرضا شاهچراغ :: امام جمعه بخش ارد
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

پیام های کوتاه
آیه روز

حدیث منتخب
اوقات شرعی اَرَد
لوگوهای حمایتی
لینک دفتر مراجع تقلید و علماء عظام


امروز نیز همگام با سایر شهرها و روستاهای کشور، مردم خونگرم ارد در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت نموده و با آرمان های امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دام ظله) تجدید پیمان نمودند.
راهپیمایی امروز راس ساعت 8:30 از جلوی بخشداری آغاز گردید و راهپیمایان با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، گوشه ای از حضور خود را در صحنه نشان دادند. مراسم پایانی و قرائت قطع نامه مراسم در جوار شهدا برگزار گردید.
سخنران این مراسم حجة الاسلام والمسلمین شاهچراغ امام جمعه ارد بود. حجة الاسلام شاهچراغ در این بیانات فرمودند: در سال 1357 هجری شمسی انقلابی در جهان رخ داد که تمام معادلات علمی و سیاسی صاحبنظران را تغییر داد. این انقلاب که همان انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، تمام برنامه هایی که ابرقدرت های جهان برای منطقه در نظر داشتند را به هم زد. ایشان در ادامه فرمودند: انقلاب ایران در بین انقلاب های قبل از خودش یک انقلاب منحصر به فرد بود که فصل ممیزی نسبت به همه انقلاب های پیشین داشت. فصل ممیز انقلاب ایران، اسلامی بودن آن بود و مبارزات مردم ایران بر خلاف اصول مادی، لیبرالی و مارکسیستی رایج آن زمان، تنها بر اساس اصول اسلامی شکل گرفت. حجة الاسلام شاهچراغ فرمودند: عاملی که باعث شده انقلاب اسلامی ما منحرف نشود و در مسیر صحیح خودش طی طریق کند را باید در کلام رهبری معظم انقلاب جست. ایشان همچنین مردم سالاری دینی را که موجب پایداری نظام گشته است را رکن اساسی انقلاب اسلامی دانسته و فرمودند: مشروعیت نظام از نظریه ولایت فقیه کسب شده است که خود باعث شده حتی جزئی ترین امور نیز براساس اصول ولایت فقیه باشد. ایشان همچنین عامل دفاع از انقلاب و نظام را دلیل حضور مردم در 9 دیماه دانستند که خود راه فتنه 88 را مسدود کرد.در پایان ایشان یکی از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را عزتمندی و اقتدار شیعه نام برد.

این مراسم با قرائت قطع نامه پایانی خاتمه یافت.


مشاهده تصاویر مراسم (10 تصویر)

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی