اپلیکیشن آدینه اَرَد
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای android
اپلیکیشن khamenei.ir
برای iOS

آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد
آدینه | پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اَرَد

حجة الاسلام والمسلمین سیدرضا شاهچراغ :: امام جمعه بخش ارد
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

پیام های کوتاه
آیه روز

حدیث منتخب
اوقات شرعی اَرَد
لوگوهای حمایتی
لینک دفتر مراجع تقلید و علماء عظام

تشکیل اولین جلسه کمیته ارتقاء بخش ارد

| جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ب.ظ
پنج شنبه 25 مهرماه 1392 ساعت 9:30 شب اولین جلسه کمیته ارتقاء بخش ارد به اهتمام حجة الاسلام والمسلمین شاهچراغ - امام جمعه بخش ارد - و تلاش سلیمان کرمی معاونت محترم فرمانداری شهرستان و با همت شورای اسلامی ارد در حسینیه ارشاد برگزار شد.
در این جلسه که با هدف جمع کردن همه فکرها، استعدادها و توانایی های کلیه اردی های دلسوز تشکیل شده بود، از تمام مسئولین اردی شاغل در استانها، شهرستان ها و بخش های دیگر و همچنین از مسئولین شاغل در ارد و معتمدین و مردم جهت مشورت در امور مختلف دعوت به عمل آمده بود.
در ابتدای این جلسه، حجة الاسلام والمسلمین شاهچراغ به عنوان یکی از بانیان برگزاری این جلسه، ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و عید غدیر خم، روایاتی از ائمه معصومین علیهم السلام در باب رفع نیاز نیازمندان و کمک به برطرف شدن احتیاجات حاجتمندان بیان فرمودند. ایشان با اشاره به سابقه و گذشته باشکوه ارد در مسائل مختلف خصوصا در زمینه کشاورزی، یادآور شدند کشاورزی ارد در سال های اخیر به علت برخی بی توجهی ها دچار افت شده و می طلبد مسئولین و مردم بیشتر به این موضوع و موضوعات مشابه دیگر اهتمام بورزند. همچنین ایشان همه اقشار مردم را به وحدت فراخواندند و خواستار این شدند که همه دست در دست هم دهند و نگاهشان به آینده باشد تا بتوانیم در برنامه های 5 ساله و 10 ساله، شاهد پیشرفت ارد باشیم.
سخنران بعدی جلسه جناب آقای ابراهیم خرم دل مسئول محترم شورای اسلامی ارد و دیگر بانی برگزاری این جلسه بود که پس از خوشامدگویی، خیرین محترم را تشویق به سرمایه گذاری در امور مختلف ارد نمود. ایشان همچنین با این عنوان که اعضای شورای اسلامی به امید پشتیبانی همه مردم پا به عرصه خدمت نهاده اند، همه مردم را به همکاری و پشتیبانی از شورای اسلامی دعوت نمود.
سومین سخنران جلسه جناب آقای کرمی معاونت محترم فرمانداری شهرستان بود که در جهت شکل گیری این جلسه، تلاش های زیادی را از ابتدا داشته اند. در ابتدا ضمن تبریک دهه پربرکت ولایت، نگاه رو به آینده و رو به جلو و بهره بردن از شکست ها و مشکلات و اشتباهات گذشته به عنوان تجربه ای برای آینده را خواستار شدند. ایشان با بیان این که ضرورت تشکیل این جلسه از مدت ها پیش احساس می شد، حضور در دهه مبارک ولایت و توسل به مولا علی (ع) را فرصت خوبی دانستند تا با توکل به خداوند و توسل به ائمه، همدلی و نزدیکی دلها را طلب نماییم. ایشان در ادامه پس از تشریح وضعیت ارتقاء بخش و شهرستان و همزمانی آن با دوران کمبود بودجه در دوسال آخر دولت دهم، وظیفه کمیته ارتقاء را، ارتقاء ارد تا رسیدن به چشم اندازی دانستند که برای تمام بخش ها اعم از عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... در سه فاصله زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف می شود. همچنین ایشان با اشاره به این که در ارد نیروهای توانمند، جوان و با استعداد و خیرین جوان کم نداریم، یکی دیگر از اهداف تشکیل این جلسه را ایجاد جوّ مسئولیت پذیری و نشاط و پویایی مردم دانست. ایشان با تاکید بر با برنامه پیش بردن کارها ابراز داشت: قطعاً کمیته ارتقاء اساسنامه ای خواهد داشت و کلیه مسئولیت ها و وظایف در اساسنامه گنجانده خواهد شد. البته این کمیته فقط با حمایت های معنوی و مادی مردم می تواند به حیات خودش ادامه دهد. ایشان این کمیته را عصای دست شورای اسلامی دانست و برای حفظ وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری، سایر مجامع رادر دل این کمیته تعریف کرد.
در ادامه جلسه برخی از فرهنگیان و مسئولین نظرات خود را در مسائل مختلف ابراز نمودند. همچنین جهت تعیین اعضای کمیته ارتقاء، موضوع به بحث گذاشته شد که توسط حاضرین نزدیک به سی نفر معرفی شدند و مقرر گردید ظرف هفته آینده، جلسه ای با اعضاء جهت تشریح وظایف و مسئولیت ها و تهیه اساسنامه و ... تشکیل و تصمیمات لازم جهت شروع به کار اتخاذ گردد.

    نظرات  (۲)

    آقای اکبری دستتان درد نکند. انشاءالله که هم درتکامل این سایت وهم سایتی که دردست اقدام دارید موفق باشید. از تلاشهای ارزنده تان سپاسگزاریم.
  • ابراهیم خرم دل
  • با عرض سلام و خسته نباشی به آقای اکبری ضمن تشکر از آقای اکبری بخاطر راه اندازی این سایت برای ارد انشاالله که بصورت منظم تمام اخبار مربوط به نماز جمعه ارد و کلیه اتفاقاتی در ارد رخ می دهید پوشش دهید. انشاالله موفق باشید 
    پاسخ:
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید به همه عزیزانی که برای خدمت به ارد در تلاش هستند علی الخصوص اعضای محترم شورای اسلامی ارد.
    باید عرض کنم که این پایگاه فقط اخبار مربوط به نمازجمعه ارد را پوشش خواهد داد و از این که هست و می بینید، غنی تر و پربارتر خواهد شد اما برای پوشش تمام اخبار مربوط به ارد در حال راه اندازی سایت دیگری هستم که به زودی ان شاء الله شروع به کار خواهد کرد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی